Nora Aguirre 3a femenina a la categoría Sots-11

Nora Aguirre 3a femenina a la categoría Sots-11

Kai Martínez i Max Margall participen també a la XI Guíxols Cup caracteritzada pel fort vent i les onades.

Club Nàutic Sant Feliu, 7 i 8 de febrer de 2026. Amb un total de més de 100 regatistes, ha finalitzat aquest cap de setmana una nova edició de la regata d’optimist al club guixolenc.

Repartits en els grups or i plata, els regatistes provinents de fins a 16 clubs de litoral català varen disputar un total de tres proves durant el cap de setmana caracteritzades per un fort vent de garbí dissabte, amb onades de prop de tres metres i un vent de terra que va girar a nord diumenge i que va arribar a superar els 18 nusos.

Tres regatistes del nostre club, acompanyats de la seva entrenadora, Luci Brugman, varen participar en aquesta prova dins el grup plata. El més ben classificat va ser en Kai Martínez (25è) que va aconseguir un 19è lloc a la segona prova, mentre que Max Margall (33è) aconseguí pujat a la trentena posició en aquesta mateixa prova. Un cop més la sorpresa la va donar a la categoria femenina la petita de l’expedició, Nora Aguirre (37a) que va pujar a podi com a tercera classificada sots-11 femenina.

Classificacions: https://cnsfg.cat/regates/calendari/