Curs de formació del personal; atenció al client (Adecco)

Club Vela Blanes 1, 3, 8 i 10 de juny de 2010

Amb la idea de formar als treballadors del nostre Club, i tot mirant de donar sempre el millor servei al soci, els passats 1, 3, 8 i 10 de juny va tenir lloc un curs de 12 hores que la companyia Adecco va portar a terme a les nostres instal·lacions. Tots els treballadors de la casa: oficina, marineria, servei de neteja i àrea esportiva; van escoltar atentament les diferents explicacions sobre el tracte i l'atenció al client.
Amb l'objectiu de desenvolupar habilitats de comunicació en el tracte amb el client extern i intern, potenciar i crear una imatge adequada del Club de Vela Blanes, conèixer i gestionar correctament els moments de la "veritat del servei", sensibilitzar sobre la importància del treball en equip i la seva repercussió en la percepció de qualitat per part del Client, etc.; tots els treballadors d'aquesta casa han pogut treballar i per què no dir-ho també tornar a l'escola.
El curs que ha tingut com ha continguts entre d'altres el procés de comunicació i el servei integral al client ha estat valorat molt positivament per el personal del Club que ha après noves perspectives per tractar als socis i transeünts que integren i visiten el nostre Club.
Sota la "paciència" mostrada pel consultor Pau Serrat, s'han pogut dur a terme totes les classes amb un ambient molt agradable i entretingut. Podent-se valorar molt positivament la experiència, tot mirant de repetir-la en futures ocasions.